Telegrafi Lajme Sport

BalkanWeb Lajme Sport

Albeu Lajme Sport

Bayern barazon me Hamburgun


Bayern nuk ka mundur të marrë më shumë se një pikë në udhëtim tek Hamburg.
Bayern Munchen ka arritur të fitoj vetëm një pikë në udhëtim të vështirë tek Hamburg, Barazimi që psoi sonte Bayern komplikon edhe më tej situatën tek klubi Bavarezë, i cili mbetet në 12 pikë me një lojë më shumë, në krahasim me 21 pikë të mbledhura nga rivalët më të mdhej në Bundesliga, Borussia Dortmund të cilët pasnesër presin në “Westfalen” Hoffenheimin. Ndeshja mes Hamburg dhe Bayern ishte e mirë dhe Bayern kishte iniciativën në fushë, por nuk arrinte të konkretizonte ato raste që kishte, megjithatë, Hamburg luajti mirë dhe e ndali Bayernin duke mos e lejuar ti merrë më tepër se një pikë në këtë sfidë, duke i ndarë pikët.
Ndërsa nesër dhe pasnesër zhvillohen ndeshjet tjera në kuadër të Bundesliga.
Nesër:
Eintracht Frankfurt ?-? Schalke
Freiburg ?-? Kaiserslautern
Hannover ?-? 1. FC Koln
Borussia Monchengladbach ?-? Werder Bremen
Nurnberg ?-? Wolfsburg
Pasnesër:
Borussia Dortmund ?-? Hoffenheim
Bayer Leverkusen ?-? Mainz
Stuttgart ?-? St. Pauli.